Creatie & Campagnes

Hoe minder merken te vertellen hebben, des te groter het spektakel

Scato van Opstall, columnist | 26 juni 2017, 7:00

[Column] Als je niet met inhoud kunt verleiden, ga je met vorm afleiden, stelt Scato van Opstall

Mijn allereerste reclameles kreeg ik dertig jaar geleden van Professor Loeki, in een en hetzelfde Ster-blok: je hebt vorm en je hebt inhoud. Citroën liet de nieuwe AX, in Leninrood gespoten, over de Chinese muur scheuren. De brokkenstukken vlogen in het rond, dus was het toen kennelijk nog geen nati...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Column Scato van Opstall

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers