Marketing Technology

'Partijen die unieke data goed inzetten onder GDPR-regels pakken een enorme voorsprong'

Maarten Hafkamp, redactie | 20 september 2017, 10:05

Platform161 zorgt dat klanten GDPR-proof zijn. Director of product Themer Abourayan legt uit waarom dat zo belangrijk is voor de branche.

Platform161, het Demand Side Platform waarop klanten volledig geautomatiseerd advertentieruimte kunnen inkopen, presenteerde afgelopen week tijdens Dmexco een relaunch van zijn platform. De komst van de de General Data Protection Regulation (GDPR) was een van de redenen waarom de user interface is v...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items GDPR Platform161 dmexco 2017

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers