Marketing Technology

Uber klaagt bureau aan voor klikfraude, maar heeft het bedrijf een case?

Elsbeth Eilander, redactie | 20 september 2017, 15:26

Het taxibedrijf klaagt online advertisingbureau Fetch aan voor maar liefst 40 miljoen dollar. Maar bewijs verzamelen wordt ingewikkeld.

Taxi-app Uber klaagt het Britse Fetch aan voor klikfraude. Het bedrijf eist 40 miljoen dollar van de mobile advertisingspecialist. Maar heeft Uber eigenlijk wel een case? De reden voor de rechtszaak: Volgens Uber verkocht Fetch flink wat valse kliks, oftewel kliks die door robots zijn gedaan, en nie...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Klikfraude ANA Papers Unilever

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers