Merk & Strategie

Dit zijn de 7 meest genadeloze reacties van Metro op Facebook

Diederik Broekhuizen, blogger | 30 augustus 2017, 13:02

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Je kent Metro misschien nog als gratis krant die op treinstations lag. Inmiddels is Metro ook een goedlopende nieuwswebsite, met een wel heel brutale webcare.  

1. Zoals dit pareltje van een reactie.


2. Ze hebben redelijk veel schijt aan sommige reaguurders. Zoals onder dit bericht over Carice van Houten.

Sommige mensen laten het er niet bij zitten als ze zo'n reactie krijgen.

Maar Metro is niet onder de indruk.
 

3. En als mensen ongenuanceerd reageren, doet Metro er nog een schepje bovenop.
 

4. Ook het afscheid van Giel Beelen leverde mooie gesprekken op.

 

5. En daar blijft het niet bij:

 

6. Metro neemt ook graag de tijd om haar lezers op fouten te wijzen.


 

7. Ook de winst van Dafne Schippers blijkt niet iedereen te bekoren.


 

8. Ze durven daar wel, bij Metro.

  

Lees ook

Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Steve van Velzen.

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

davegerber

(7 september 2017, 13:49)
I even liked second commentary, it's really funny. I saw an article about Carice van Houten - http://essay-grader.com/. What you think about it?

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs