Merk & Strategie

Lidl helpt gezin met ernstig ziek kind (2) uit de brand en krijgt veel lof

Diederik Broekhuizen, blogger | 23 augustus 2017, 12:30

Lidl helpt gezin met ernstig ziek kind (2) uit de brand en krijgt veel lof

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Een vraag in een privébericht aan Lidl leidt ertoe dat de verjaardag van de 2-jarige Julian niet snel vergeten zal worden.

 

1. Vanwege een ernstige ziekt gebruikt Julian veel meer luiers.

  

2. Daarom riep moeder Marloes de hulp in van Lidl.
 

3. Je kunt wel zien dat Lidl heeft uitgepakt voor het gezin.

 

4. Lidl reageert bescheiden.

 

5. Het bericht van Marloes is honderden keren gedeeld en de lieve reacties stromen binnen.

 

 

6. Fijne verjaardag, Julian!

 

 

Lees ook

Met dank aan Audrey. Bron:

Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Steve van Velzen.

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

davegerber

(26 september 2017, 14:08)
How mother can grow-up kid without father? In 21th century it's easy. Just find good job and take degree. As <a href="http://www.casestudywriter.org/">case study writer</a> you even can work at home.

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs