Media

Deze magazines hebben het grootste bereik

Maarten Hafkamp, redactie | 26 maart 2017, 19:44

De NOM Printmonitor 2017-I laat zien dat Libelle de betaalde titel met het grootste bereik is.

De cijfers hebben betrekking op heel 2016. In Nederland lezen ruim 11,4 miljoen mensen één of meer magazines. Gratis verspreide titels als Kampioen en Allerhande hebben met respectievelijk ruim 4,8 en ruim 4,4 het grootste bereik van de magazinetitels. Bij de betaalde titels blijkt Libelle (Sanoma) ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Nom Print Monitor Nom

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs