Marketing Technology

Google confronteert marketeers met eigen mobiele prestaties

Rob Beemster, redactie | 25 september 2017, 16:20

Zo’n vijftien marketeers van onder andere KPN, Transavia, Albert Heijn en Gamma lieten vorige week hun mobiele prestaties meten.

Of het gaat om kopen van schoenen, eten bestellen of een vakantie boeken, consumenten gebruiken meer en meer hun smartphone voor aankopen. In 2016 was het aantal mobiele zoekopdrachten bij Google voor het eerst groter dan het aantal desktop zoekopdrachten. De smartphone is onderdeel van het dagelijk...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs