Creatie & Campagnes

Reclamebureau Dear maakt campagne 'Aan tafel' voor Honig

Redactie | 26 maart 2015, 17:05

Het concept 'De basis voor iets goeds' dient te fungeren als podium voor de introductie van nieuwe smaken en producten.

Onlangs verwelkomde het Amsterdamse bureau Dear het merk Honig als klant. (Honig is onderdeel van H.J. Heinz.)  De above the line-campagne die Dear heeft ontwikkeld heeft tot doel om Honig weer dichtbij te brengen 'en de merkpersoonlijkheid van het merk een nieuwe impuls te geven'. D...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Honig Dear