Creatie & Campagnes

Specsavers geeft een kijkje in het leven van medewerkers

Redactie | 15 augustus 2017, 8:52

De opticien groeit en is daarom op zoek naar veel nieuwe medewerkers.

Opticien Specsavers heeft nieuwe opticiens, audiciens, winkelmedewerkers en retailpartners nodig. Daarom begint de retailketen een wervingscampagne waarin de medewerkers centraal staan.

De wervingscampagne is gemaakt door bureau Imagine People en heet 'Je bent meer dan je baan'. In zes video’s zie je telkens een dag uit het leven van een Specsavers-medewerker. Niet alleen op de werkvloer, maar ook in het privéleven.

Medewerkers voorop
Remko Berkel, directeur Specsavers Nederland: 'Wij stellen onze medewerkers voorop binnen onze organisatie en dit willen we graag uitdragen richting potentieel nieuw talent. Door deze persoonlijke touch aan de video’s laten we het karakter en de passie van onze collega’s zien en nemen we de kijker tegelijk mee in de dagelijkse dynamiek bij ons op de werkvloer.'

Groeiambitie
Specsavers wil dit jaar in heel Nederland aanwezig zijn. Met zes openingen na de zomer ligt het bedrijf op schema om de doelstelling van 10 tot 15 nieuwe winkels in dit boekjaar te realiseren.

Bekijk de videoreeks en actuele Specsavers vacatures op de campagnepagina www.meerdanjebaan.nl.

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Specsavers imagine people Medewerkers

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs