Media

Tessa van der Starre managing director MediaCom

Maarten Hafkamp, redactie | 28 september 2017, 19:44

Ze wordt per 1 oktober verantwoordelijk voor de aansturing van alle klantenteams, klanten en operations.

De rol van Van der Starre is een belangrijke zet in de verdere opbouw van de organisatie. 

Daarnaast is Michiel Houben als managing director van Fresh Fruit aan het managementteam van MediaCom toegevoegd. Fresh Fruit is een 100 procent dochter van WPP en vanuit de Greenhouse Group het label waarmee MediaCom samen alle digitale campagnes optimaliseert.

Maiko Valentijn, CEO van MediaCom over deze stap: 'Het bureau is in de laatste jaren zeer sterk gegroeid in klantportfolio en in de geintegreerde aanpak van digitale vraagstukken op zowel het gebied van branding als performance.' Er werd new business gewonnen van onder meer Ikea, Richemont en Grohe. Pon, Akzo Nobel en H&M bleven na reviews bij MediaCom.

Het managementteam van MediaCom bestaat naast Valentijn, Van der Starre en Houben uit Folkert Langeveld die de verantwoordelijkheid draagt voor strategie, business science en het contentlabel MediacCom Beyond Advertising(MBA) en Dorien de Jong, die ook het investment- en optimalisatieteam leidt.

Frank Bitter is market development officer en chairman Benelux, maar heeft geen actieve rol op de Nederlandse business.

Over de auteur

Maarten Hafkamp

Reacties op dit artikel (3)

Comment author avatar
Avatar

Michiel van Turnhout

(28 september 2017, 21:24)
Makes perfect sense!! topper! Congrats Tessa.

Gerelateerde items Mediacom

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs