Adfo Cannes

Waarom zijn we in Cannes?

Nils Adriaans, redactie | 20 juni 2017, 10:12

De een gaat naar Cannes voor de creatieve inspiratie, de ander komt vooral voor de netwerkborrels. Zes Cannes-gangers over waarom ze gaan en wat ze ervan verwachten

Rogier de Bruin, creative director Indie Amsterdam: Wat ik mooi vind aan dit oude Franse festival, is dat het zo Amerikaans is. Cannes is overdadig, ongegeneerd, en onverminderd optimistisch. In ieder geval dat laatste helpt ons vak vooruit. Stiekem is dat ook gewoon zo. Ons vak was nog nooit zo leu...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Adfo Cannes 2017