Media

Oorlogvoeren is een kunst, ook voor John de Mol

Opinie | 1 april 2017, 7:00

[Column] John de Mol wil koste wat het kost een groot Nederlands mediabedrijf neerzetten. Lees eerst eens Sun Tzu, adviseert Ruud de Langen.

John de Mol domineert dezer dagen de financiële- en marketingvakpers. Neerlands meest succesvolle mediaondernemer aller tijden strijdt tegen de Belgen van het Mediahuis om de Telegraaf Media Groep (TMG).  Wie naar De Mols imperium kijkt, ziet een zakenman met grofweg twee petten op als het over medi...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Over de auteur

Ruud de Langen

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Willem-Albert Bol

(3 april 2017, 10:24)
Mooie metafoor van Risk.... Advies voor John: ga voor Kamtsjatka. Daarmee win je het spel bijna altijd :-)
Avatar

Thomas Timmermans

(5 april 2017, 9:20)
Fijn stuk! En zo heerlijk herkenbaar, dat oppotten van je legers bij Risk. Onverdroten doorgaan met je doel behalen. Net zo lang doorgaan tot bijna je hele doosje leeg is, al zal dat in dit geval nog wel even duren...

Gerelateerde items Column Ruud de Langen

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers